Doba rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 10:00 ostatniego dnia pobytu.
Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłaszać w recepcji do godz 08:00 najpóźniej w dniu odjazdu. Jeśli gość nie opuści obiektu do godz. 10:00 i nie zgłosi chęci przedłużenia pobytu zgodnie z zapisami tego punktu zobowiązany jest zapłacić za następną dobę.
Życzenie przedłużenia pobytu uwzględniamy w miarę dostępności pokoi w obiekcie.
Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przyjazdu, niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
W celu potwierdzenia tożsamości Klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00.
W przypadku niezrealizowanego pobytu zadatek przepada w całości na rzecz Domu Gościnnego Mikołajek. Jeżeli Klient powiadomi pensjonat na min. 10 dni przed planowanym przyjazdem o konieczności zmiany terminu, zadatek zostanie przesunięta do wykorzystania do końca roku kalendarzowego. Nowy termin zostanie ustalony z pracownikiem Domu Gościnnego Mikołajek w miarę możliwości rezerwacyjnych.
Gość Domu Gościnnego Mikołajek nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Osoby nie zameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10.00 do godziny 22.00.
Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według cennika dostępnego w recepcji.
Dom Gościnny Mikołajek zastrzega sobie prawo do zmiany rezerwowanego pokoju na inny o tym samym standardzie lub wyższym w razie takiej konieczności.
Zakazuje się organizowania głośnych imprez i głośnego słuchania muzyki (może skutkować wyproszeniem). Prosimy o przestrzeganie zasad ciszy nocnej oraz o niezakłócanie pobytu innym Gościom.
Zabrania się przenosić przedmioty hotelowe z pokoju do pokoju, oraz wynosić jakiegokolwiek wyposażenia pokoju na zewnątrz, nie uwzględniając parawanów które są do Państwa dyspozycji.
Na wyposażeniu każdego pokoju znajduję się darmowa herbata, cukier w saszetkach. Uzupełnienie któregoś z produktów jest dodatkowo płatna, zgodna z cennikiem zamieszczonym w recepcji. Wymiana ręczników na czyste również jest dodatkowo płatna.
Z restauracji nie wolno wynosić żadnych naczyń (talerzy, filiżanek, sztućców…) oraz JEDZENIA
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy.
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju (w tym również klimatyzatorów). Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na wskazany adres na koszt Klienta. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca, a następnie usunięte.
Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Klientów.
Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest niestrzeżony.
Ze względu na komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz przepisy prawne, obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA na terenie całego obiektu.
Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 złotych.
W momencie otrzymania klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami. Na życzenie pokój może zostać posprzątany, w tym celu należy uzgodnić tą usługę z personelem (usługa jest dodatkowo płatna).
Po upływie terminu pobytu Klient jest zobowiązany pozostawić otrzymane klucze w recepcji. Pracownik ma prawo sprawdzić stan pokoju przy Kliencie i obciążyć go karą pieniężną za ewentualne zniszczenia w pokoju.
Utrata klucza obciążona jest karą finansową w wysokości 150 PLN.
Dom Gościnny Mikołajek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Domu Gościnnego lub innych osób przebywających w Domu Gościnnym, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Domu Gościnnym Mikołajek.